Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Επιτέλους, μυρισε καλοκαιρι!!

Βρέφος μολύνθηκε με AIDS ύστερα από μετάγγιση

Βρέφος μολύνθηκε με AIDS ύστερα από μετάγγιση Από τον ιό HIV που προκαλεί το AIDS μολύνθηκε ένα κοριτσάκι μόλις 16 μηνών σε νοσοκομείο της Αγίας Πετρούπολης, από μετάγγιση αίματος στην οποία υποβλήθηκε.

Το βρέφος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Ν5 της Αγίας Πετρούπολης με περιτονίτιδα ανέφεραν σήμερα οι εισαγγελικές αρχές της πόλης.

Υποβλήθηκε σε εγχείριση και του έγινε μετάγγιση.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το εργαστήριο που είχε αναλάβει τον έλεγχο του αίματος είχε στείλει ενημερωτικό έγγραφο στον επικεφαλής της υπηρεσίας μεταγγίσεων του νοσοκομείου με το οποίο τον πληροφορούσε ότι το αίμα ήταν μολυσμένο, αλλά εκείνος δεν το παρατήρησε εγκαίρως. Το «λάθος» διαπιστώθηκε δύο ημέρες μετά τη μετάγγιση.

Υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο 2-4 άνθρωποι μολύνονται με τον ιό HIV από μετάγγιση αίματος στη Ρωσία. Το 2010 εντοπίστηκε ο ιός στο αίμα 1.700 δωρητών.


Newsbeast.gr | ΚΟΣΜΟΣ : Βρέφος μολύνθηκε με AIDS ύστερα από μετάγγιση

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Μπορείται να βοηθήσετε ?

Η οικογένεια που τα βρήκε τα φρόντισε και τα φιλοξενεί
είναι από την Αθήνα & έχει αλλεργία στις γάτες.
Εμείς έχουμε σκύλο.
Μπορείτε να βοηθήσετε ? 
Και ένα share θα βοήθαγε.

Παιδιά από το Αφγανιστάν καταγγέλλουν βασανιστήρια στην Ελλάδα

1Τουλάχιστον αμηχανία προκαλούν οι μαρτυρίες ανήλικων μεταναστών που περιγράφουν το πέρασμά τους από την Ελλάδα. Στην πλειοψηφία τους αφγανικής καταγωγής, βρίσκονται πλέον στο κέντρο υποδοχής στη Ρώμη Civico Zero και διηγούνται τις εφιαλτικές ημέρες που βίωσαν στα κρατητήρια και τους δρόμους της Ελλάδας. «Υπάρχουν άτομα που για κάποιο λόγο δεν μπορούν να φύγουν από αυτή την καταραμένη χώρα και κάποια στιγμή καταλήγουν στα χέρια λύκων που διψούν για το αίμα τους».

  
ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑστην ιστοσελίδα της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες «1againstracism.gr»: 

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Από διήγημα του Α. Τσέχωφ, πόσο διδακτικό και επίκαιρο !!!

Το παρακάτω είναι απόσπασμα από διήγημα του Άντον Τσέχωφ.
Είναι πραγματικά εκπληκτικό πόσα διαμάντια για το σήμερα ανακαλύπτει κανείς διαβάζοντας.
Πραγματικά διδακτικό κι επίκαιρο , όσο ποτέ !


..Tις προάλλες φώναξα στο γραφείο μου τη δεσποινίδα Ιουλία, τη δασκάλα των παιδιών. Έπρεπε να της δώσω το μισθό της.

- Κάθισε να κάνουμε το λογαριασμό, της είπα. Θα 'χεις ανάγκη από χρήματα και συ ντρέπεσαι να ανοίξεις το στόμα σου... Λοιπόν...  Συμφωνήσαμε για τριάντα ρούβλια το μήνα...


- Για σαράντα.
 

- Όχι, για τριάντα, το έχω σημειώσει. Εγώ πάντοτε τριάντα ρούβλια δίνω στις δασκάλες... Λοιπόν, έχεις δύο μήνες εδώ...
- Δύο μήνες και πέντε μέρες...

- Δύο μήνες ακριβώς... Το 'χω σημειώσει... Λοιπόν, έχουμε εξήντα ρούβλια. Πρέπει να βγάλουμε εννιά Κυριακές... δε δουλεύετε τις Κυριακές.
Πηγαίνετε περίπατο με τα παιδιά. Έπειτα έχουμε τρεις γιορτές...

Η Ιουλία έγινε κατακόκκινη και άρχισε να τσαλακώνει νευρικά την άκρη του φουστανιού της, μα δεν είπε λέξη.

- Τρεις γιορτές... μας κάνουν δώδεκα ρούβλια το μήνα... Ο Κόλιας ήταν άρρωστος τέσσερις μέρες και δεν του έκανες μάθημα... Μονάχα με τη Βαρβάρα ασχολήθηκες... Τρεις μέρες είχες πονόδοντο και η γυναίκα μου σου είπε να αναπαυτείς μετά το φαγητό... Δώδεκα και εφτά δεκαεννιά. Αφαιρούμε, μας μένουν... Χμ! σαράντα ένα ρούβλια... Σωστά;

Το αριστερό μάτι της Ιουλίας έγινε κατακκόκινο και νότισε. Άρχισε να τρέμει το σαγόνι της. Την έπιασε ένας νευρικός βήχας, έβαλε το μαντίλι στη μύτη της, μα δεν έβγαλε άχνα.

- Την παραμονή της πρωτοχρονιάς έσπασες ένα φλιτζάνι του τσαγιού με το πιατάκι του... Βγάζουμε δύο ρούβλια... Το φλιτζάνι κάνει ακριβότερα γιατί είναι οικογενειακό κειμήλιο, μα δεν πειράζει... Τόσο το χειρότερο! Προχωρούμε! Μια μέρα δεν πρόσεξες τον Κόλια, ανέβηκε ο μικρός στο δέντρο και έσκισε το σακάκι του... Βγάζουμε άλλα δέκα ρούβλια... Άλλη μια μέρα που δεν πρόσεχες, έκλεψε μια καμαριέρα τα μποτάκια της Βαρβάρας. Πρέπει να 'χεις τα μάτια σου τέσσερα, γι' αυτό σε πληρώνουμε... Λοιπόν, βγάζουμε άλλα πέντε ρούβλια. Στις δέκα του Γενάρη σε δάνεισα δέκα ρούβλια...

- Όχι, δεν έγινε τέτοιο πράμα, μουρμούρισε η Ιουλία.

- Το 'χω σημειώσει!

- Καλά...

- Βγάζουμε είκοσι επτά ρούβλια, μας μένουν δεκατέσσερα.

Τα μάτια της Ιουλίας γέμισαν δάκρυα. Κόμποι ιδρώτα γυάλιζαν πάνω στη μύτη της. Κακόμοιρο κορίτσι!

- Μα εγώ μια φορά μονάχα δανείστηκα χρήματα. Μονάχα τρία ρούβλια, από την κυρία, μουρμούρισε η Ιουλία και η φωνή της έτρεμε...Αυτά είναι όλα όλα που δανείστηκα.

- Μπα; Και γω δεν τα είχα σημειώσει αυτά. Λοιπόν, δεκατέσσερα έξω τρία, μας μένουν έντεκα. Πάρε τα χρήματά σου, αγαπητή μου!  Τρία... τρία, τρία.... ένα και ένα... Πάρ' τα...

Και της έδωσα έντεκα ρούβλια. Τα πήρε με τρεμουλιαστά δάχτυλα και τα έβαλε στην τσέπη της.
 

- Ευχαριστώ, ψιθύρισε.

Πετάχτηκα ορθός και άρχισα να βηματίζω πέρα δώθε στο γραφείο. Με έπιασαν τα δαιμόνια μου.

- Και γιατί με ευχαριστείς;

- Για τα χρήματα.

- Μα, διάολε, εγώ σε έκλεψα, σε λήστεψα !   Και μου λες κι ευχαριστώ;

- Οι άλλοι δε μου 'διναν τίποτα!...

- Δε σου 'διναν τίποτα. Φυσικά! Σου έκανα μια φάρσα για να σου γίνει σκληρό μάθημα. Πάρε τα ογδόντα σου ρούβλια! Τα είχα έτοιμα στο φάκελο! Μα γιατί δε φωνάζεις για το δίκιο σου; Γιατί στέκεσαι έτσι σαν χαζή; Μπορείς να ζήσεις σ' αυτό τον κόσμο αν δεν πατήσεις λίγο πόδι, αν δε δείξεις τα δόντια σου; Γιατί είσαι άβουλη; 


Μουρμούρισε μερικά ευχαριστώ και βγήκε.

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Κι εσύ λαέ βασανισμένε

μην ξεχνάς τον Ωρωπό  (*).
 [  (*) στρατόπεδο πολιτικών κρατουμένων στον Ωρωπό) ]



21 Απριλίου 1967 - 21  Απριλίου2013
46 χρόνια μετά
κατέλυσε το Δημοκρατικό πολίτευμα

'ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΝ ΩΡΩΠΟ'' 
Στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης 
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης 
Πρώτη εκτέλεση: Μίκης Θεοδωράκης 

Κι εσύ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς τον Ωρωπό
Κι εσύ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς τον ΦΑΣΙΣΜΟ
Ο πατέρας εξορία και το σπίτι ορφανό
ζούμε μες στην τυραννία, στο σκοτάδι το πηχτό

Κι εσύ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς τον Ωρωπό
Κι εσύ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς τον ΦΑΣΙΣΜΟ

Κλαίει κι η μάνα τώρα μόνη, κλαιν τα δέντρα, τα πουλιά
στην πατρίδα μας νυχτώνει, ορφανή η αγκαλιά

Κι έσυ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς τον Ωρωπό
Κι εσύ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς τον ΦΑΣΙΣΜΟ

Μες στα σύρματα κλεισμένοι, μα η καρδιά μας πάντα ορθή
πάντα ο ίδιος όρκος μένει, λευτεριά και προκοπή

Κι εσύ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς τον Ωρωπό
Κι εσύ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς τον ΦΑΣΙΣΜΟ

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Στίβεν Χόκινγκ: Δεν θα επιβιώσουμε αν δεν δραετεύσουμε στο διάστημα

Πρέπει να συνεχίσουμε να πηγαίνουμε στο Διάστημα για το καλό της ανθρωπότητας. Δεν θα επιβιώσουμε τα επόμενα 1.000 χρόνια δίχως να δραπετεύσουμε από τον εύθραυστο πλανήτη μας! Αυτή είναι η άποψη του Στίβεν Χόκινγκ.
Ο Βρετανός θεωρητικός φυσικός στην ομιλία που έδωσε στο Regenerative Medicine Institute του ιατρικού κέντρου Cedars-Sinai στο Λος Άντζελες, εξέφρασε την άποψη ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να μεταναστεύσουν στο Διάστημα στο μέλλον για να επιβιώσουν.
Εάν κατανοήσεις πως λειτουργεί το Διάστημα, τότε μπορείς να έχεις τον έλεγχό του κατά κάποιο τρόπο σχολίασε.
Ο διαπρεπής θεωρητικός φυσικός προέβλεψε ότι η ανθρωπότητα δεν θα γιορτάσει στη Γη την είσοδο της επόμενης χιλιετίας.
Στίβεν Χόκινγκ: Δεν θα επιβιώσουμε αν δεν δραετεύσουμε στο διάστημα | Madata.GR

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Τι σημαίνει η φράση "Σ' έπιασα στα πράσα"

 Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Τάκης Νατσούλης στο βιβλίο του "Λέξεις και Φράσεις Παροιμιώδεις" - εκδόσεις Σμυρνιωτάκης, την εποχή που η Αθήνα έγινε πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους δρούσε ο διάσημος λήσταρχος Θεόδωρος Καρράς με τη συμμορία του και  είχαν ρημάξει τα σπίτια και τα μαγαζιά.

Η Αστυνομία τούς κυνηγούσε να τους πιάσει, μα ποτέ δεν το κατόρθωνε. Ο Καρράς είχε γίνει το φόβητρο των κατοίκων.

Την εποχή εκείνη, στην Κολοκυνθού των Αθηνών κατοικούσε ο παπα-Μελέτης, για τον οποίο έλεγαν ότι είχε φλουριά με το τσουβάλι και αν και  ήταν μεγάλης ηλικίας, ήταν αρκετά δυνατός.

Μια νύχτα ο Καρράς προσπάθησε να μπει στο σπίτι του παπά - Μελέτη όμως ο παπάς πετάχτηκε απο τον ύπνο του και είδε μια σκιά να κινείται ανάμεσα στα πράσα που είχε στην αυλή του.
Ο παπάς έπιασε τον αρχιληστή και τον παρέδωσε στη αστυνομία. Ο κακοποιός ομολόγησε και τους συνεργάτες του, οι οποίοι πιάστηκαν κι εκείνοι.

Από τότε λοιπόν, όταν συμβαίνει κάτι παρόμοιο, λένε συνήθως "τον έπιασαν στα πράσα".
Και για να μην σαν πιάσουν στα πράσα ....


Σ' έπιασα στα πράσα: Τι σημαίνει η φράση | Madata.GR

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Θαύμα ακουστικής στο θέατρο Επιδαύρου και με αποδείξεις

Μετρήσεις που πραγματοποίησαν Έλληνες ειδικοί στο αρχαίο θεάτρο της Επιδαύρου απέδειξαν ότι το φημισμένο οικοδόμημα αποδίδει εξαιρετικά ηχητικά αποτελέσματα στο φάσμα συχνοτήτων της ανθρώπινης φωνής, όντας τέλεια προσαρμοσμένο στην υποστήριξη της ομιλίας και στις ανάγκες του αρχαίου δράματος. Παράλληλα διαπίστωσαν ότι αυτό δεν οφείλεται σε εξωτερικούς παράγοντες, αλλά μόνο στην άρτια γεωμετρία του και στον τρόπο κατασκευής του. 
Θαύμα ακουστικής στο θέατρο Επιδαύρου και με αποδείξεις
Προκειμένου να διαλευκάνει τι πραγματικά συμβαίνει με την ηχητική απόδοση του αρχαίου θεάτρου, ο μηχανικός ακουστικής Σωτήρης Ψαρράς θέλησε να προχωρήσει σε επιτόπια μελέτη σε συνεργασία με τον συνάδελφό του Μερκούριο Κουντουρά. Με τη βοήθεια της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας και την εθελοντική συμμετοχή φοιτητών του διεθνούς τεχνολογικού ινστιτούτου SAE, οι δύο ειδικοί αποφάσισαν να χρηματοδοτήσουν και να υλοποιήσουν την έρευνα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν στο επίσημο επιστημονικό περιοδικό της Ευρωπαϊκής Ενωσης Ακουστικής («Acta Acustica United With Acustica»).

Το γενικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου «παίζει καταπληκτικά, η ακουστική του οφείλεται αυστηρά στη γεωμετρία του και στον τρόπο κατασκευής του και οι τοπογραφικές και περιβαλλοντικές συνθήκες δεν διαμορφώνουν κάποια ιδιαίτερα πράγματα στην ακουστική του. Με τη μέχρι σήμερα έρευνα, είναι το απόλυτο αρχαίο θέατρο, φτιαγμένο αυστηρά για ομιλία, όχι για μουσική» ξεκαθαρίζει ο Ελληνας ειδικός. Στην ερώτηση αν θα μπορούσαμε σήμερα να κατασκευάσουμε ένα υπαίθριο θέατρο με καλύτερη ακουστική από εκείνο της Επιδαύρου, ο κ. Ψαρράς απαντά αρνητικά. «Αν φτιάχναμε σήμερα ένα μοντέρνο θέατρο, θα χρειαζόμασταν ηλεκτροακουστική ενίσχυση για να πετύχουμε αυτά τα αποτελέσματα» λέει χαρακτηριστικά.

Θαύμα ακουστικής στο θέατρο Επιδαύρου και με αποδείξεις | Madata.GR

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Δεν ξύπνησε από τη χειμερία νάρκη ο 17χρονος Μίσα, η αρκούδα που είχε μεταφερθεί το 1999, κατά τη διάρκεια του πολέμου στη Γιουγκοσλαβία, από τον Ζωολογικό κήπο του Βελιγραδίου στο καταφύγιο του "Αρκτούρου", στο Νυμφαίο.

 Ο Μίσα γεννήθηκε και πέρασε τα πρώτα χρόνια της ζωής του στον Ζωολογικό Κήπο του Βελιγραδίου.

Ο πόλεμος που ξέσπασε στη Γιουγκοσλαβία, το 1999 δημιούργησε μια σειρά από έντονα προβλήματα στη λειτουργία του Ζωολογικού Κήπου -έλλειψη τροφών και κτηνιατρικού υλικού, σε συνδυασμό με τον μεγάλο αριθμό ζώων.


Οι βομβαρδισμοί μέσα στο Βελιγράδι και η ισχυρή όχληση τρομοκράτησαν τα ζώα και άρχισαν να παρατηρούνται αλλαγές στη συμπεριφορά τους.

Μεγάλος ήταν και ο κίνδυνος να θανατωθούν τα ζώα, προκειμένου να μην ελευθερωθούν σε περίπτωση βομβαρδισμού του ίδιου του Ζωολογικού Κήπου.

Έτσι ο "Αρκτούρος" αποφάσισε να «υιοθετήσει» τις τρεις πιο νεαρές αρκούδες του Ζωολογικού Κήπου και να τις μεταφέρει στο Περιβαλλοντικό Κέντρο, από τις πρώτες κιόλας μέρες των βομβαρδισμών.

 Με την ευκαιρία του θανάτου του, καθώς ο Μίσα γεννήθηκε αιχμάλωτος σε ζωολογικό κήπο και δεν γνώρισε ποτέ την ελευθερία της ζωής στη φύση, ο "Αρκτούρος" δηλώνει, με σχετική ανακοίνωσή του, άλλη μια φορά την αντίθεσή του στην πρακτική της διαβίωσης και αναπαραγωγής άγριων ζώων σε αιχμαλωσία.

Απευθύνει επίσης δημόσια έκκληση στον δήμο Θεσσαλονίκης και στην αρμόδια υπηρεσία της Αντιδημαρχίας Ποιότητας Ζωής για την μεταφορά των 2 αρκούδων του Ζωολογικού Κήπου Θεσσαλονίκης στις εγκαταστάσεις του Νυμφαίου.

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Τα θαμμένα αγάλματα του πολέμου.

   Την Κυριακή 27 Απριλίου 1941 τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής κατέλαβαν την Αθήνα. 
   Την επομένη, νωρίς το πρωί, οι Γερμανοί αξιωματικοί που ανέβηκαν με φόρα τα μαρμάρινα σκαλιά του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου διαπίστωσαν με έκπληξη ότι παραλάμβαναν ένα κτίριο άδειο.
   Δεν βρήκαν πουθενά ούτε ίχνος από τα χιλιάδες πολύτιμα εκθέματα που κοσμούσαν το μεγαλύτερο μουσείο της χώρας τα προηγούμενα εξήντα χρόνια της λειτουργίας του. 
   Αντί για αγάλματα, στέκονταν μπροστά τους παγωμένοι και ανέκφραστοι οι λιγοστοί αρχαιολόγοι και οι φύλακες που είχαν βάρδια εκείνη την ώρα. 
Στις επίμονες ερωτήσεις τους, εκείνοι απάντησαν σιβυλλικά, ότι τα αρχαία είναι εκεί όπου όλοι γνωρίζουν, κάτω από τη γη. 
Και είναι αλήθεια ότι τα αρχαία είχαν μόλις επιστρέψει ξανά στο χώμα, δηλαδή στη μοναδική κιβωτό του κόσμου στην οποία θα μπορούσαν να παραμείνουν ασφαλή.

Magnify ImageMagnify Image
Η απόκρυψη του Κούρου του Σουνίου ΕΑΜ 2720 στο όρυγμα που είχε διανοιχθεί μπροστά από το βάθρο του. (Φωτογραφικό Αρχείο Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου). Πηγή: www.lifo.gr
Η απόκρυψη του Κούρου του Σουνίου ΕΑΜ 2720 στο όρυγμα που είχε διανοιχθεί μπροστά από το βάθρο του. (Φωτογραφικό Αρχείο Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου). Πηγή: www.lifo.gr
Η απόκρυψη του Κούρου του Σουνίου ΕΑΜ 2720 στο όρυγμα που είχε διανοιχθεί μπροστά από το βάθρο του. (Φωτογραφικό Αρχείο Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου). Πηγή: www.lifo.gr


Διαβάστε όλο το ενδιαφέρον άρθρο του LIFO 
Την Κυριακή 27 Απριλίου 1941 τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής κατέλαβαν την Αθήνα. Την επομένη, νωρίς το πρωί, οι Γερμανοί αξιωματικοί που ανέβηκαν με φόρα τα μαρμάρινα σκαλιά του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου διαπίστωσαν με έκπληξη ότι παραλάμβαναν ένα κτίριο άδειο. Δεν βρήκαν πουθενά ούτε ίχνος από τα χιλιάδες πολύτιμα εκθέματα που κοσμούσαν το μεγαλύτερο μουσείο της χώρας τα προηγούμενα εξήντα χρόνια της λειτουργίας του. Αντί για αγάλματα, στέκονταν μπροστά τους παγωμένοι και ανέκφραστοι οι λιγοστοί αρχαιολόγοι και οι φύλακες που είχαν βάρδια εκείνη την ώρα. Στις επίμονες ερωτήσεις τους, εκείνοι απάντησαν σιβυλλικά, ότι τα αρχαία είναι εκεί όπου όλοι γνωρίζουν, κάτω από τη γη. Και είναι αλήθεια ότι τα αρχαία είχαν μόλις επιστρέψει ξανά στο χώμα, δηλαδή στη μοναδική κιβωτό του κόσμου στην οποία θα μπορούσαν να παραμείνουν ασφαλή. Πηγή: www.lifo.gr
Επί έξι μήνες πριν από την εισβολή των Γερμανών μια ομάδα από εργάτες και αρχαιολόγους έσκαβε τα δάπεδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου για να θάψει εκεί ό,τι πολυτιμότερο έχει η Αθήνα: τους κούρους και τις ληκύθους της. Πηγή: www.lifo.gr
Επί έξι μήνες πριν από την εισβολή των Γερμανών μια ομάδα από εργάτες και αρχαιολόγους έσκαβε τα δάπεδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου για να θάψει εκεί ό,τι πολυτιμότερο έχει η Αθήνα: τους κούρους και τις ληκύθους της. Πηγή: www.lifo.gr
Επί έξι μήνες πριν από την εισβολή των Γερμανών μια ομάδα από εργάτες και αρχαιολόγους έσκαβε τα δάπεδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου για να θάψει εκεί ό,τι πολυτιμότερο έχει η Αθήνα: τους κούρους και τις ληκύθους της. Πηγή: www.lifo.gr
Επί έξι μήνες πριν από την εισβολή των Γερμανών μια ομάδα από εργάτες και αρχαιολόγους έσκαβε τα δάπεδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου για να θάψει εκεί ό,τι πολυτιμότερο έχει η Αθήνα: τους κούρους και τις ληκύθους της. Πηγή: www.lifo.gr

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Το μεγάλο μυστικό του Σινικού τείχους είναι το ρύζι !

Το μεγάλο μυστικό του Σινικού τείχους είναι το ρύζι! Το μεγάλο μυστικό της δομικής αντοχής του σινικού τείχους, τελικά, είναι ένα «κουφό» υλικό. Είναι το κολλώδες ρύζι, που οι τεχνικοί στη διάρκεια της δυναστείας Μίνγκ, χρησιμοποιούσαν στην παρασκευή του κονιάματος δόμησής του.

Το Σινικό Τείχος χτίστηκε πριν από 600 χρόνια και στην κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε ένα μίγμα κολλώδους πάστας ρυζιού, αναμεμειγμένο με ασβέστη, όπως αποκάλυψε ο Μπινγιάν Ζανγκ, καθηγητής χημείας του Πανεπιστημίου της πόλης Hangzhou. Αυτό το μίγμα που ρυζιού δημιούργησε ένα τύπο γύψου, ώστε να κολλήσουν οι λίθοι και μέχρι σήμερα να μην παρουσιάζουν κανένα ίχνος φθοράς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της “Daily Telegraph”, η χρήση του κολλώδους ρυζιού, στη διάρκεια της δυναστείας των Μίνγκ αποτελούσε το μεγαλύτερο τεχνικό επίτευγμα της εποχής και χρησιμοποιούνταν και στις κατασκευές των τάφων αλλά και στην τοιχοποιία των οικιών που γίνονταν, έτσι, ανθεκτικές στους σεισμούς.

Το μεγάλο μυστικό του Σινικού τείχους είναι το ρύζι! | Madata.GR

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Πρόστιμο για παρενόχληση αρκούδας

 σε παραγωγό του BBC.

 

Πρόστιμο σε παραγωγό του BBC για παρενόχληση αρκούδαςΑντιμέτωπος με πρόστιμο ύψους 6.000 λιρών Αγγλίας για «παρενόχληση» πολικής αρκούδας κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του ντοκιμαντέρ Frozen Planet στα νορβηγικά νησιά Σβάλμπαρντ, είναι ο παραγωγός του BBC Jason Roberts.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του ντοκιμαντέρ «Polar Bear Family & Me» στον Αρκτικό Κύκλο ο παραγωγός χρησιμοποίησε ένα «κουβούκλιο» από διάφανο θερμοπλαστικό υλικό για να προσελκύσει αρκούδες.

Ο Βρετανός παρουσιαστής Gordon Buchanan κάθισε στο διάφανο κουτί, το οποίο ήταν εξοπλισμένο με κάμερες για τις ανάγκες του ντοκιμαντέρ, όταν μια πολική αρκούδα, ύψους άνω των δυο μέτρων, άρχισε να χτυπά το κουβούκλιο προσπαθώντας να το ανοίξει.

Όπως μεταδίδουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης, το διάφανο κουβούκλιο παραβίασε την αυστηρή νομοθεσία των νησιών Σβάλμπαρντ για την προστασία των ζώων.

Με επιστολή του την περασμένη εβδομάδα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης των νησιών Σβάλμπαρντ, Lars Erik Alfheim, ενημέρωσε τον παραγωγό του ντοκιμαντέρ, Jason Roberts, ότι αντιμετωπίζει την επιβολή προστίμου για παρενόχληση πολικών αρκούδων.

Οι πολικές αρκούδες τυγχάνουν υψηλής προστασίας στο αρχιπέλαγος Σβάλμπαρντ, ωστόσο αν ένα ζώο επιτεθεί σε άνθρωπο πρέπει να θανατωθεί.

Αυτό σημαίνει ότι αν η πολική αρκούδα που πρωταγωνιστεί στο video κατάφερνε να μπει στο κουβούκλιο θα έπρεπε να θανατωθεί. Ο παραγωγός έχει περιθώριο δυο εβδομάδων για να απαντήσει στην επιστολή και να υπερασπιστεί τον εαυτό του.



Newsbeast.gr | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ : Πρόστιμο σε παραγωγό του BBC για παρενόχληση αρκούδας

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Η ντροπαλή αρκούδα

Η ντροπαλή αρκούδα που εντόπισε στην περιοχή Kamchatka της Ρωσίας ο φωτογράφος Yury Sorokin έδειξε με τον τρόπο της ότι δεν αντέχει άλλο τα φώτα της δημοσιότητας.

Κατά μιαν άλλη εκδοχή,
τα φυλάω μέχρι το δέκα θα μετρήσω και έρχομαι να σε βρω, άτιμε φωτογράφε,
φύγε να μην σε βλέπω.

Ή   απλά καθαρίζει τα μούτρα της από υπολείμματα τροφών.